مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-26بين الملل

شهردار ایلات: شهر در معرض سقوط مالی است


وب سابت عبری زبان کالکالیست نوشت که شهرهای تل آویو و ایلات که کانون های مهم اقتصادی اسراییل را تشکیل می دهند، در نتیجه ناامنی ناشی از جنگ با بحران اقتصادی جدی روبه رو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کاهش استفاده از کارت های اعتباری توسط ساکنان سرزمین های اشغالی عمق بحران برای اقتصاد این رژیم را نشان می دهد.

در شهر ایلات (با نام اصلی ام الرشراش قبل از اشغالگری صهیونیست ها) که امن ترین نقطه رژیم صهیونیستی شناخته شده بود و پناهگاه ده ها هزار نفر از صهیونیست هایی شده است که از شمال و جنوب سرزمین های اشغالی گریخته اند، میزان استفاده از کارت های اعتباری در هفته ششم جنگ کاهش 40 درصدی داشته است.

داده های شرکت SBA که سیستم پرداخت با کارت ها اعتباری در سرزمین های اشغالی را مدیریت می کند، نشان می دهد که حجم استفاده از کارت های اعتباری در تل آویو که مرکز اقتصاد رژیم صهیونیستی محسوب می شود، در هفته ششم جنگ 21 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که در شهرک های صهیونیست نشین سدیروت و کریات شمونه در مرز سرزمین های اشغالی با نوار غزه استفاده از کارت های اعتباری تا 80 درصد کاهش یافته است که البته این موضوع ناشی از تخلیه ساکنان آنجا از بیم موشک های مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ایلات: شهر در معرض سقوط مالی است

شهردار ایلات: شهر در معرض سقوط مالی است