مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-07اقتصادي

اجرای 79 پروژه در طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان


341 پروژه در قالب طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان در بخش خاومیرآباد مریوان تعریف شده که از 79 پروژه آن انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعید رسولی ظهر امروز در سومین جلسه کمیته راهبردی طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی  کردستان که با حضور اعضای کمیته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن به عنوان یکی از دستگاه های مجری در فعالیت های روستایی سالیان سال است در حوزه خدمت رسانی، توسعه و آبادانی روستاها خدمات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: براساس ظرفیتی که بنیاد مسکن در اختیار دارد و توانمندی که وجود دارد یک کار جدید با عنوان طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان افزود: علارغم انتقاداتی که در مورد عدم سنخیت کار بنیاد مسکن با اجرای این طرح وجود داشت، خوشبختانه با تلاش و پیگیری و حمایت ها مدیران ارشد استان، بسیار موفق عمل کرده ایم.

رسولی خاطرنشان کرد: برنامه طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی براساس جزء یک بند الف ماده 27 و اسناد تفصیلی قانون برنامه ششم و بند ه قانون کشور در ذیل طرح آمایش استان و سایر طرح ها فرادست انجام شده است و از مهم ترین اهداف آن ایجاد اشتغال پایدار و معیشت پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 79 پروژه در طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان

اجرای 79 پروژه در طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان