مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10اقتصادي

«سرقت» پرتکرارترین جرم در استان همدان


دادستان همدان با بیان اینکه سرقت، پرتکرارترین جرم در استان است، گفت: هدایت، هم افزایی و ارتقاء مهارت های ضابطان در مواجهه با جرائم پرتکرار و افزایش کارآیی گشت های رضویون در این زمینه، - ایسنا/همدان دادستان همدان با بیان اینکه سرقت، پرتکرارترین جرم در استان است، گفت: هدایت، هم افزایی و ارتقاء مهارت های ضابطان در مواجهه با جرائم پرتکرار و افزایش کارآیی گشت های رضویون در این زمینه، با تعامل نزدیک نیروهای امنیتی و انتظامی محقق شدنی است.

حسن خانجانی موقر در نشست هدایت و هم افزایی ضابطان استان همدان به سمت کشف جرائم پرتکرار، اظهارکرد: شناسایی جرائم پرتکرار به ویژه در حوزه های اقتصادی و امنیتی و کانون های جرم خیز، از اولویت هایی است که متولیان امر باید با هدف پیشگیری از وقوع جرم در نظر داشته باشند.

وی اظهارکرد: به اشتراک گذاشتن اطلاعات جمع آوری شده بین ضابطان و گزارش دهی منظم، جامع و مستمر از دیگر مواردی است که در این حوزه باید به آن توجه داشت.

خانجانی موقر افزود: با توجه به وجود پایگاه های بسیج حتی در تک تک روستاها، انتظار ما افزایش کارآیی گشت های رضویون در پیشگیری از وقوع جرم، آن هم با تجهیز و ارتقاء تعامل دوسویه آنها و نیروی انتظامی است و ما از آنها حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرقت» پرتکرارترین جرم در استان همدان

«سرقت» پرتکرارترین جرم در استان همدان