مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-12دانش

لغو پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در سال آینده


پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه تربیت مدرس برای سال 1403 لغو شد.

- پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه تربیت مدرس برای سال 1403 لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از عدم پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد سال 1403 از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان خبر داد.

طبق تاکید دانشگاه تربیت مدرس، این دانشگاه برای سال تحصیلی 404-1403 از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان (به شیوه عادی و استاد محور) در دوره های کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو نخواهد داشت.

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد در اجرای سیاست های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان مصوب جلسه 419 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بند 5 بخش ج از ماده 2 قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر برنامه ریزی برای شناسایی و حمایت از استعدادهای درخشان و هدایت آنها به سمت الویت های راهبردی کشور در حوزه های مختلف علوم و نیز در اجرای ماده 64 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از نخبگان علمی کشور و به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در سال آینده

لغو پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در سال آینده