مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-25اقتصادي

آقای استاندار، جاده های شهرستان کلات را دریابید


وضعیت اسفبار و حادثه آفرین جاده های شهرستان کلات نه تنها شهروندان را برای تردد با مشکلات فراوانی روبرو کرده است، بلکه موجب شده سرمایه گذاران نیز برای حضور و سرمایه گذاری در این شهرستان رغبتی نداشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی وضعیت اسفبار و حادثه آفرین جاده های شهرستان کلات نه تنها شهروندان را برای تردد با مشکلات فراوانی روبرو کرده است، بلکه موجب شده سرمایه گذاران نیز برای حضور و سرمایه گذاری در این شهرستان رغبتی نداشته باشند.

هر چند کلات نادری قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و از سویی جاذبه های گردشگری این منطقه منحصر به فرد می تواند سالیانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی باشد، اما وضعیت جاده های این شهرستان مانع بروز شکوفایی این پتانسیل ها شده است که می طلبد استاندار خراسان رضوی برای ساماندهی و استانداردسازی محورهای این شهرستان مرزی ورودی جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کلات در همین خصوص به ایسنا گفت: مردم شهرستان کلات از نبود زیرساخت ها و شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف به خصوص جاده به شدت رنج می برند.

علی صلاحی از ضعف جدی در زیرساخت ها به ویژه راه های مواصلاتی منطقه خبر داد و افزود: شهرستان کلات به دلیل ضعف های زیرساختی و طراحی نامناسب، غیر فنی و غیراصولی تونل فعلی کلات نادر و غیراستاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار، جاده های شهرستان کلات را دریابید

آقای استاندار، جاده های شهرستان کلات را دریابید