مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-02سياسي

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرخشک کشور در مشهد فعال است


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذاودارو گفت: یکی از بزرگترین تولیدکننندگان شیرخشک کشور در مشهد فعال است و با همکاری این شرکت تولیدکننده کمبودهای این حوزه جبران شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذاودارو گفت: یکی از بزرگترین تولیدکننندگان شیرخشک کشور در مشهد فعال است و با همکاری این شرکت تولیدکننده کمبودهای این حوزه جبران شد.

سیدحیدر محمدی در حاشیه برگزاری اجلاس شورای کلان منطقه 9 کشور، اظهار کرد: با توجه به زائر پذیر بودن شهر مشهد، در حوزه دارو نگاه ویژه ای به مشهد داریم و با تدابیر صورت گرفته متناسب با نیاز زائران و مجاوران امام رضا(ع) سهمیه فعلی را اصلاح می کنیم و برای برنامه هفتم توسعه نگاهی ویژه در حوزه غذاودارو داشته ایم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برای فصل های پاییز و زمستان امسال برنامه ویژه ای در بحث تأمین واکسن آنفلوانزا داشتیم، خاطرنشان کرد: برای واکسن آنفلوآنزا باید اشاره کنیم که واکسن های داخلی و خارجی آنفلوآنزا به میزان کافی به مراکز بهداشت و داروخانه ها تخصیص یافته و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

محمدی تأکید کرد: به عموم مردم به خصوص اطفال، سالمندان، مادران باردار، بیماران خاص، زمینه ای، مزمن و پیوندی توصیه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرخشک کشور در مشهد فعال است

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرخشک کشور در مشهد فعال است