مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-22فرهنگي

برگزیدگان رویداد ملی لالایی «گهواره» مشخص شدند


اختتامیه اولین رویداد ملی لالایی با عنوان «گهواره» با محوریت لالایی های نواحی ایران، با معرفی برگزیدگان و تقدیر و تشکر از آنان با حضور مدیران حوزه هنری، - اختتامیه اولین رویداد ملی لالایی با عنوان گهواره با محوریت لالایی های نواحی ایران، با معرفی برگزیدگان و تقدیر و تشکر از آنان با حضور مدیران حوزه هنری، داوران و دبیران جشنواره برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بشری صاحبی دبیر رویداد ملی گهواره در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: اولین فراخوان ملی لالایی که با عنوان گهواره شناخته می شود با دو هدف منتشر شد؛ نخستین هدف احیای ظرفیت فرهنگی مهم، اما مغفول مانده لالایی بود که از قدیمی ترین قالب های ادبی ایران و جهان است و به رغم اثرگذاری فراوان بر شکل گیری هویت کودکان، امروزه کمتر به آن پرداخته می شود.

هدف دیگر نیز فراهم آوردن شرایطی بود که بتوانیم رویای آینده روشن را از روزهای نخست زندگی در گوش فرزندانمان زمزمه کنیم و اینگونه در مسیر تحقق آن رویا قدمی برداشته باشیم.

صاحبی تصریح کرد: قریب به یک سال زمان برد تا طرح گهواره که شامل اولین فراخوان ملی لالایی و اولین دوره تخصصی آموزش لالایی است بعد از ساعت ها مطالعه و مشورت با اساتید مختلف به قوام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان رویداد ملی لالایی «گهواره» مشخص شدند

برگزیدگان رویداد ملی لالایی «گهواره» مشخص شدند