مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-11بين الملل

مخالفت سناتور جمهوری خواه با طرح استیضاح بایدن


سناتور جمهوری خواه ایالت یوتای آمریکا، در اظهاراتی عنوان کرده است«هیچ مدرکی» برای مجوز دادن به طرح تحقیقات مربوط به استیضاح رییس جمهور این کشور ار سوی جمهوری خواهان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور میت رامنی از ایالت یوتای آمریکا ضمن اشاره به طرح تحقیقات استیضاح بایدن از سوی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا عنوان کرده است هیچ مدرکی که نشان دهد برخی از اقدامات رییس جمهور آمریکا می تواند زمینه برکناری وی از قدرت را فراهم کند، وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیو اس ای تودی رامنی که از مدت ها قبل یکی از منتقدان سرسخت حزب جمهوری خواه در آمریکا درآمده است در جریان مصاحبه ای عنوان کرد، هیچ شواهدی مبنی بر تخلف رییس جمهور آمریکا وجود ندارد.

او در این رابطه گفته است، تاکنون چیزی در این مورد ارائه نشده است و اگر وی در مجلس نمایندگان آمریکا بود قطعا به این تحقیقات رای منفی می داد.

اظهارات رامنی در حالی مطرح می شود که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا قرار است، روز سه شنبه به طور رسمی به طرح تحقیقات استیضاح بایدن رای دهند تا جایگاه قانونی این تحقیقات را در دادگاه برای بررسی بیشتر تقویت کنند.

طبق ادعای مطرح شده از سوی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا بایدن در زمینه معاملات تجاری خارجی پسر و برادرش از قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت سناتور جمهوری خواه با طرح استیضاح بایدن

مخالفت سناتور جمهوری خواه با طرح استیضاح بایدن