مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-13پزشكي

وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است


رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کوتاهی هایی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است که دادستانی در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه به جد این مهم را پیگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از موقوفات هلال احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به خوبی عمل نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیران و تعدادی از موقوفات انجام شده و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت در این خصوص انجام شود.

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان ادامه داد: تلاش همه مسؤولان اجرایی و قضایی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیاء موقوفات و اجرای نیات واقفان در راستای خدمت رسانی به مردم شریف رفسنجان است.

وی افزود: در این راستا موقوفات بزرگ هلال احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه ای دارند و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمامی مسؤولان امر در راستای ارتقاء وضع موجود به ویژه در جهت ساخت، تجهیز و به روزرسانی مراکز پزشکی و درمانی پیگیری و اقدام فوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است

وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است