مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-26سياسي

تخیل لازمه ادبیات دفاع مقدس است


کتاب «معجزه نزدیک است» درباره زندگی جانباز نابینای عرب است که از روزهای اولیه جنگ در عملیات های مختلف حضور داشته تا جایی که چشمش را از دست می دهد و نابینا می شود.

- ایسنا/خوزستان کتاب معجزه نزدیک است درباره زندگی جانباز نابینای عرب است که از روزهای اولیه جنگ در عملیات های مختلف حضور داشته تا جایی که چشمش را از دست می دهد و نابینا می شود.

روایت گر کتاب معجزه نزدیک است با دقت بسیار زیاد نه تنها ماجرای حضورش در دفاع مقدس را مطرح کرده بلکه به گذشته های دور زندگی اش برگشته و این یکی از ویژگی های این کتاب به شمار می آید.

فرامرز گرجیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تخیل لازمه ادبیات دفاع مقدس است، گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که نویسنده ها باید تلاش کنند رمان دفاع مقدس بنویسند من نیز سعی کرده ام آثاری که ارایه می کنم در قالب رمان به نگارش دربیاورم.

نویسنده کتاب معجزه نزدیک است با اشاره به این که کتاب قبلی، اینجا صدایی نیست ، نیز در قالب رمان نگاشته شده است، اظهار کرد: در اثر اخیر با توجه به بهره گیری که در کتاب های قبل داشتم تلاش کردم به ظاهر جنگ که بیشتر تیر و ترکش است و خیلی در این باره گفته شده و شاید خیلی مورد پسند مخاطبان نباشد و آن قدر گفته شده که شاید تکرار مکررات باشد کمتر بپردازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخیل لازمه ادبیات دفاع مقدس است

تخیل لازمه ادبیات دفاع مقدس است