مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-02سياسي

پایان اسراییل بر اساس سنت­ الهی محقق می ­شود


رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: پیش ­بینی پایان اسراییل یک واقعیتی است که از سنت های الهی نشأت می­ گیرد، در واقع خداوند به ظالمان هم مهلت می دهد اما این فرصت طولانی مدت نیست و از این جهت طبق سنت های الهی دولت ظالمی همچون اسراییل .

- ایسنا/قم رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: پیش ­بینی پایان اسراییل یک واقعیتی است که از سنت های الهی نشأت می­ گیرد، در واقع خداوند به ظالمان هم مهلت می دهد اما این فرصت طولانی مدت نیست و از این جهت طبق سنت های الهی دولت ظالمی همچون اسراییل باقی و ماندگار نخواهد بود.

حجت الاسلام رضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: وقایعی که اخیرا در فلسطین در حال رخ دادن است، آنقدر دردناک است که از طرفی قلب مسلمین جهان را به درد آورده است و از طرفی نیز تمام عدالت­خواهان و ظلم ستیزان را غمگین و عصبانی کرده است، همچنین آبروی نداشته کسانی که از حقوق بشر به عنوان یک ابزار استفاده می کردند را زیر سوال برده است.

وی افزود: غزه امروز دادگاهی است که قاضیان آن تمام فطرت های پاک انسان ها است که در این دادگاه ادعاهای حقوق بشری برخی کشورهایی که گاهی ناله و فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می دادند در این دادگاه به محاکمه کشیده شده است و مسلما آبروی نداشته ­ی آن ها را بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اسراییل بر اساس سنت­ الهی محقق می ­شود

پایان اسراییل بر اساس سنت­ الهی محقق می ­شود