مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-18سياسي

سخنگوی پلیس: آحاد ملت ایران دل در گرو مام بزرگ میهن دارند


سخنگوی فراجا با بیان اینکه «کوشش بسیاری صورت گرفته و می گیرد تا سیستانی ها و بلوچستانی ها از هم جدا و دو مفهوم و ملت جداگانه شوند، اما همه مردم این استان پهناور، - سخنگوی فراجا با بیان اینکه کوشش بسیاری صورت گرفته و می گیرد تا سیستانی ها و بلوچستانی ها از هم جدا و دو مفهوم و ملت جداگانه شوند، اما همه مردم این استان پهناور، اثبات کرده اند که در کالبد میهن، یک مفهوم واحد هستند و می مانند در یادداشتی نوشت: علیرغم تلاش های گسترده ای که در چهار دهه گذشته مبنی بر جدایی مردم از مردم صورت گرفت؛ باز هم آحاد ملت ایران دل در گرو مام بزرگ میهن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در پی شهادت 11 تن از ماموران پلیس در پی حمله تروریستی در راسکِ استان سیستان و بلوچستان، طی یادداشتی نوشت: بی گمان امنیت، نعمت نامحسوس خداوند است و مامور فراجا بودن؛ یعنی فرای جانت، خون و خانواده ات، پای امنیت ایستادن.

وقتی در فراجا تا آخرین قطره خون، پای امنیت سبز شهروندان کشورت می ایستی، دیگر قومیت معنایی ندارد خواه بلوچ باشی یا سیستانی، ترک باشی یا لر، لک باشی یا عرب، کرد باشی یا فارس.

او در ادامه نوشته است : کوشش بسیاری صورت گرفته و می گیرد تا سیستانی ها و بلوچستانی ها از هم جدا و دو مفهوم و ملت جداگانه شوند، اما همه مردم این استان پهناور، اثبات کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی پلیس: آحاد ملت ایران دل در گرو مام بزرگ میهن دارند

سخنگوی پلیس: آحاد ملت ایران دل در گرو مام بزرگ میهن دارند