مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-05حوادث

قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو


قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو/ عاشقی در خواستگاری !/ همخانه کنجکاو سارق هذیان گو را لو داد/ دزد مسلح پیرمرد را به گلوله بست!/ عاملان قتل پسر نوجوان در بندرعباس دستگیر شدند/ خفاش های خزدار زیر نورافکن های پلیس!/ پدرم مخفیانه خانه مجردی خریده بود - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه چهاردهم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو مرد افغانستانی که به اتهام قتل تحت تعقیب بوده، هنگام خروج از کشور در نقطه صفر مرزی بازداشت شده، مدعی است که بی گناه بوده و بدخواهان قتل را به گردنش انداخته اند.

بیشتر بخوانید عاشقی در خواستگاری! با تماس یکی از همسایگان دخترم هراسان خودم را به بیمارستان رساندم و دخترم را در حالی روی تخت مرکز درمانی دیدم که اطراف گردنش به شدت کبود شده بود و اشک ریزان به من می گفت: دیگر نمی خواهم به این زندگی مشترک ادامه بدهم .

بیشتر بخوانید همخانه کنجکاو سارق هذیان گو را لو داد حرف زدن سارق در خواب راز سرقت هایش را برای همخانه کنجکاوش برملا کرد.

بیشتر بخوانید دزد مسلح پیرمرد را به گلوله بست! سارق مسلح پیرمردی را که قصد داشت خودرواش را به درون پارکینگ منزل مسکونی ببرد با شلیک گلوله مجروح کرد و خودروی پژو 206 را به سرقت برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو

قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو