مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-10سياسي

کهگیلویه و بویراحمد برای مهارت آموزی سربازان وظیفه آمادگی را دارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای مهارت آموزی سربازان وظیفه در بخش های مختلف آمادگی کامل را دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای مهارت آموزی سربازان وظیفه در بخش های مختلف آمادگی کامل را دارد.

سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه 19 آذر در نشست با سردار کمالی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی افزود: در این استان نیروی جوان و همچنین فارغ التحصیل دانشگاهی که مشغول انجام خدمت سربازی هستند فراوان بوده و با کسب مهارت های فنی و تخصصی شرایط برای جذب آنها و توسعه کار و کارآفرینی بهتر خواهد شد.

وی اظهارکرد: این آمادگی در سطح استان وجود دارد تا نیروهای جوان دارای مهارت در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع و دیگر حوزه ها، آموزش های تخصصی را به آموزش های علمی خود اضافه کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت، حوزه نفت و گاز، بخش کشاورزی و شاخه های مربوطه از جمله شیلات و همچنین حوزه خدمات در بخش های مختلف آن برای کسب فن و مهارت آموزش های لازم را کسب کنند.

احمد زاده تصریح کرد: مسئولین حوزه های مربوطه بستر لازم را برای این رشته های آموزشی که نیاز و ضرورت استان است و در آن ظرفیت های بالایی وجود دارد را احصاء و به حوزه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد برای مهارت آموزی سربازان وظیفه آمادگی را دارد

کهگیلویه و بویراحمد برای مهارت آموزی سربازان وظیفه آمادگی را دارد