مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-02اقتصادي

سهامداران بانک دی بخوانند


نماد دی به زودی در بازار پایه بازگشایی خواهد شد.

اما سوالی که این روزها دغدغه اصلی سهامداران بانک دی است، این است که با این سهم چه کنند؟ - به نقل ازخبرگزاری تسنیم، 8 آذر 1402 اطلاعیه ای بر روی کدال مبنی بر لغو پذیرش نماد دی قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد ماده 42 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران به استحضار می رساند به علت شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت (عدم خروج از شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت طی مهلت مقرر توسط هیئت پذیرش)، پذیرش اوراق بهادار ناشر از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده در فرابورس ایران لغو گردید .

بدین ترتیب نماد دی به زودی در بازار پایه بازگشایی خواهد شد.

اما سوالی که این روزها دغدغه اصلی سهامداران بانک دی است، این است که با این سهم چه کنند؟ در مجمع 10 آبان بانک دی چه چیزهایی شنیده نشد؟ در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی که 10 آبان سال جاری برگزار شد، یکی از سهامداران نامدار این بانک موکداً تاکید داشت که اگر ارزش دارایی ها و املاک مازاد بانک و شرکت های تابعه اش محاسبه شود ارزش ذاتی این سهم چیزی بیش از قیمت تابلو است و چندین بار از هیئت رییسه مجمع درخواست کرد که ارزش واقعی سهم را برای سهامداران اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران بانک دی بخوانند

سهامداران بانک دی بخوانند