مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-29اجتماعي

دونوازی پاییز و چنارهای محلات، فرصتی که از دست می رود


کمتر کسی می تواند از نوای جادویی خش خش برگ های پاییزی زیر قدم هایش بگذرد، مخصوصا اگر آن برگ ها، برگ های بزرگ چنارهای سر به فلک کشیده و چند صد ساله پایتخت گل ایران باشد.

- این روزها پاییز و درختان چنار یکی از زیباترین سمفونی های جهان را برای گردشگران دونوازی می کنند، آنها منتظر قدم های شما هستند تا این اجرا به کمال برسد و نوای دلچسب خش خش برگ های پاییزی زیر قدم هایتان که در یک لحظه، صدها خاطره را در ذهن زنده می کند به گوش برسد، در واقع شما با هر قدم که برمی دارید، یکی از نوازندگان این کنسرت زیبا خواهید بود.

5300 چنار 700 تا 1200 ساله، فرشی از برگ های پاییزی را بر روی زمین گسترده اند و شما این فرصت را دارید که برای ثبت یک تجربه لذت بخش پاییزی سری به محلات بزنید، هرچند قطعا، این تنها تجربه دلچسب پاییزی شما در این شهر زیبا نخواهد بود.

اینها جملاتی است که دست اندرکاران گردشگری و مسئولان محلات از ابتدای پاییز باید در گوش گردشگران و دوستداران سفر و طبیعت زمزمه می کردند و آنان را برای سفر و اقامت چندروزه پاییزی، به این شهرستان تاریخی فرا می خواندند و با تدارک برنامه های متنوع، از همین فرصت کوتاه پاییزی برای رونق هرچه بیشتر گردشگری بهره می بردند، اما امسال هم خبری از چنین اقداماتی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونوازی پاییز و چنارهای محلات، فرصتی که از دست می رود

دونوازی پاییز و چنارهای محلات، فرصتی که از دست می رود