مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-29حوادث

کتابخانه ها و فراجای سمنان تفاهم نامه امضا کردند


تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و فرماندهی انتظامی استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و فرماندهی انتظامی استان سمنان با حضور سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان و محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و همچنین ارتقای سرانه مطالعه، در دفتر فرماندهی انتظامی استان سمنان امضا شد.

ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، همکاری در برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع آسیب و جرم با تعامل، مشارکت و هم افزایی طرفین، تعامل علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، راه اندازی کتابخانه مشارکتی در مراکز آموزش ناجا، کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در محدوده جغرافیایی اطراف کتابخانه های عمومی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه مشترک است.

بر این اساس، ارائه خدمات مشاوره رایگان برای کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری در برگزاری جشنواره ها، جلسات نقد کتاب، نشست کتاب خوان، مسابقات کتاب خوانی و فعالیت های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی ازجمله تعهدات فرماندهی انتظامی استان در این تفاهم نامه مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها و فراجای سمنان تفاهم نامه امضا کردند

کتابخانه ها و فراجای سمنان تفاهم نامه امضا کردند