مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-06سياسي

پای مجمع خیرین یاریگران زندگی به بیست و سومین استان رسید


مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از راه اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در 22 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، صبح امروز نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امناء و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان ایلام با حضور فرزین رحیم نظری مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، حسن حمزه زاده مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، محمد کریمی دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان ایلام، خیرین، نیکوکاران، کارآفرینان و نمایندگان تشکل های مردم نهاد در محل سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد.

  مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر، در این نشست از راه اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در 22 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: امروز در استان ایلام، بیست و سومین مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل خواهد شد.

  فرزین رحیم نظری با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 200 خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کمک به معتادین در راستای بازگشت به جامعه و ترک اعتیاد جذب شده اند، گفت: با کمک این خیرین بیش از سه هزار شغل برای اشتغالزایی معتادین ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای مجمع خیرین یاریگران زندگی به بیست و سومین استان رسید

پای مجمع خیرین یاریگران زندگی به بیست و سومین استان رسید