مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-06سياسي

اولین یادواره 22 شهید انتظامی کهگیلویه+ تصاویر


با حضور خانواده های شهداء، مردم و مسؤولان اولین یادواره 22 شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در سالن فرهنگی بنیاد شهید دهدشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در مراسم یادواره 22 شهید نیرو انتظامی این شهرستان، از داشتن ایمان به عنوان رمز موفقیت شهداء نام برد و اظهار کرد: قاسم سلیمانی نمونه بارز فضای جبهه ها بود که امروز جهان به او افتخار می کند.

امام جمعه کهگیلویه برگزاری یادوا ره ها را باعث جلا دادن روح و قلب دانست و تصریح کرد: اگر شهدا و این یادواره ها نبودند باید به کجا پناه می بردیم.

وی تلاش های نیرو انتظامی در شکست دشمن را یادآور شد و بیان کرد: علی رغم همه تلاش های دشمن، اما مجموعه نیرو انتظامی و ارتش و سپاه ما در اوج افتخار هستند.

حجت الاسلام وحدانی فر راه پیروزی را تبعیت از ولایت فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: اگر جایی ضعف است به واسطه کسانی است که تفکر ولایت فقیه را قبول ندارند و به آن ها مسئولیت داده شد.

وی با توجه به انتخابات پیش رو گفت: باید به کسانی رای داد که به آرمان های شهدا نزدیک باشند، چرا که تفکر با جنس ایثار و ایمان باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادواره 22 شهید انتظامی کهگیلویه+ تصاویر

اولین یادواره 22 شهید انتظامی کهگیلویه+ تصاویر