مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-07اجتماعي

کاهش دمای هوا طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته آینده هفته سردتری نسبت به هفته جاری خواهیم داشت که ضرورت دارد به هشدارها توجه کنند.

- احمد اسدی درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بعد از چند روز هوای آفتابی از شب سه شنبه با تغییر سوی جریانات شاهد افزایش ابر، وزش باد و همچنین در نیمه غربی استان بارش های پراکنده هستیم؛ به طوری که بیشترین بارش از جوربند نور 12 و خشکه داران تنکابن 8، نوشهر 7 و گالش محله رامسر 5میلی متر به ثبت رسیده است.

وی افزود: امروز کماکان جریانات سرد شمالی روی منطقه حاکم است و در برخی ساعت افزایش ابر پیش بینی می شود که احتمال بارش پراکنده در غرب استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز جمعه با تقویت جریانات شمالی انتطار داریم در مناطق ساحلی و کوهپایه ها شاهد بارش های پراکنده و در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر باشیم.

اسدی ادامه داد: براساس نقشه های هواشناسی، روزهای ابتدایی هفته آینده شاهد جو پایدار و گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: روز دوشنبه با تقویت جریانات سرد شمالی انتظار داریم علاوه بر کاهش دما شاهد بارندگی در سطح استان باشیم که بارش در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوا طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران

کاهش دمای هوا طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران