مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-16دانش

برتری غرفه پارک فناوری تهران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری


غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با کسب امتیاز عالی از ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دبیرخانه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، - فناوری و فن بازار به عنوان غرفه برتر بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار 1402 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محسن دیندار، رییس گروه تجاری سازی وزارت عتف و دکتر محمد عزیزی، سرپرست معاونت پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از دستاوردهای متخصصان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید کردند.

هم چنین در این نمایشگاه، جلسه نواحی نوآوری شهر تهران با حضور نمایندگان نواحی نوآوری تهران، شریف، تربیت مدرس و امیرکبیر برگزار شد.

دکتر اله دادی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دکتر محمدکاظمی، مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری، جلسه مشترکی با مدیر بخش تحقیق و توسعه دانشگاه علمی و کاربردی با موضوع چگونگی ایجاد مرکز رشد برگزار کردند و درباره نکات اساسی و تکمیلی پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر شد.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با 7 شرکت فناور و دانش بنیان و 6 تیم فناور با عنوان طرح های بررسی امکان پذیری پایدارسازی سبوس برنج به روش پایدارسازی حرارتی با رطوبت و بررسی محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری غرفه پارک فناوری تهران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

برتری غرفه پارک فناوری تهران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری