مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:552023-11-30سياسي

نگاه کانون پرورش فکری تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است


معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از گستره فعالیت های کانون و نگاه این مجموعه به تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی سخن گفت و یادآور شد: - ایسنا/گیلان معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از گستره فعالیت های کانون و نگاه این مجموعه به تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی سخن گفت و یادآور شد: لازم است برای افزایش این مراکز در سطح استان تلاش کنیم.

امین کمالوندی امروز، 9 آذرماه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با قدردانی از نگاه فرهنگی مسئولان استان و حمایت آنان از کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: نسل کودک و نوجوان معصوم ترین افراد هستند و تلاش برای این نسل، زمینه های سعادتمندی و عاقبت به خیری را فراهم می کند.

وی به تشریح اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت گشایش، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری کانون استان پرداخت و با خاطرنشان کردن موانع پیش رو در راه اندازی کانون پرورش فکری شهرستان خمام، گفت: معطل ماندن این طرح ارزشمند فرهنگی، محروم سازی جامعه از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو ضرورت دارد برای تکمیل این طرح اقدام مقتضی صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارائه پیشنهاد برای نیل به اهداف، تحویل موقت این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کانون پرورش فکری تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است

نگاه کانون پرورش فکری تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است