مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-20دانش

نسل سوم «سورنا» ساخته شد/استقرار 20 شرکت دانش بنیان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران


رییس دانشکده مکانیک دانشگاه تهران با اشاره به توسعه فناوری های مرتبط با رباتیک و مکاترونیک در این دانشکده، گفت: علاوه بر ساخت نسل ربات انسان نما، - نسل سوم سورنا ساخته شد/استقرار 20 شرکت دانش بنیان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران رییس دانشکده مکانیک دانشگاه تهران با اشاره به توسعه فناوری های مرتبط با رباتیک و مکاترونیک در این دانشکده، گفت: علاوه بر ساخت نسل ربات انسان نما، 20 شرکت دانش بنیان و شتابدهنده در این دانشگاه مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد علی اخوان در افتتاحیه یازدهمین کنفرانس رباتیک و مکاترونیک با بیان اینکه تا پایان سال، سه کنفرانس در این دانشکده برگزار می شود، یکی از آنها را کنفرانس رباتیک دانست و افزود: کنفرانس سوخت و احتراق به همت انجمن علمی سوخت و احتراق و کنفرانس هوافضا به همت انجمن هوافضا از دیگر کنفرانس هایی است که تا پایان سال در این دانشکده برگزار می شوند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت دانشکده مهندسی دانشگاه تهران افزود: این دانشکده همزمان با تاسیس دانشگاه تهران در سال 1313 آغاز به فعالیت کرد و رشته مکانیک اولین رشته ای بود که در این دانشکده راه اندازی شد.

اخوان با اشاره به حضور 60 هیات علمی در این دانشکده، اظهار کرد: در این دانشکده به مساحت 30 هزار متر مربع 1200 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که 50 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل سوم «سورنا» ساخته شد/استقرار 20 شرکت دانش بنیان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران

نسل سوم «سورنا» ساخته شد/استقرار 20 شرکت دانش بنیان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران