مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06سياسي

دانشجویان روز دانشجو در حضور رییس جمهور چه گفتند؟


مراسم ویژه روز دانشجو صبح امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و نمایندگان دانشجویان پیش از سخنان رییس جمهور به بیان مطالب خود پرداختند.

- دولت چه اقداماتی برای ترغیب نخبگان در زمینه بازگشت به کشور انجام داده است؟ فاطمه پایداری، نماینده نخبگان و گروه های علمی در این مراسم گفت: اهمیت جامعه نخبگانی امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست.

امروز  تفکر و ایده پردازی های نخبگان یکی از مهم ترین راه حل های برون رفت از چالش های کشور و گذر از مشکل های علمی اقتصادی و تکنولوژی است که با توانمندی های داخلی و نیروی انسانی نخبه توان رفع آن وجود دارد.

  وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات و امکانات داخلی و حمایت های دولت برای ترغیب بازگشت نخبگان تا چه حد افزایش یافته است؟ و آیا بستر برای استفاده براساس دانش نخبگان فراهم است؟ پایداری تاکید کرد: امیدافرینی برای نخبگان چیزی جز ساخته شدن ایران عزیز نیست و اشتغال و حمایت از نخبگان مهمترین امر در جهت تقویت روحیه تلاشگری است.

مافیای خودرو مردم را از داشتن محصول با کیفیت محروم کرده است فاطمه پایداری نماینده نخبگان و گروه های علمی هم گفت:  طرح عملی شما برای جذب نخبگان و گماشتن آنها در بسترهای تخصصی چیست؟ دانشجوی نخبه آینده ساز این مملکت خواهد بود همانگونه که در صنایع نظامی، سلول های بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان روز دانشجو در حضور رییس جمهور چه گفتند؟

دانشجویان روز دانشجو در حضور رییس جمهور چه گفتند؟