مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-27اقتصادي

اصفهان میزبان دومین جشنواره قالی فاخر


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان، گفت: دومین دوره جشنواره قالی فاخر در اصفهان با هدف کمک به افزایش تولید فرش دستباف با حفظ اصالت قالی و کمک به بازاریابی فرش های تولیدی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان، گفت: دومین دوره جشنواره قالی فاخر در اصفهان با هدف کمک به افزایش تولید فرش دستباف با حفظ اصالت قالی و کمک به بازاریابی فرش های تولیدی برگزار خواهد شد.

سعید عصاچی، در نشست خبری دومین جشنواره قالی فاخر، اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره قالی فاخر به اصفهان واگذار شده است و از این پس جشنواره قالی فاخر از این پس هر ساله در استان برگزار خواهد شد و میان سازمان صمت اصفهان، اتاق بازرگانی و مرکز ملی فرش توافق نامه ای شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی آثار فاخر در اولویت های این جشنواره است، افزود: مرکز ملی فرش در راستای وظایف قانونی خود اقدام به برگزاری جشنواره قالی فاخر جهت شناسایی و معرفی آثار فاخر و برگزیده کرده است، در نخستین دوره این جشنواره از کل کشور فرش های نفیسی را ارائه دادند و 50 تخته فرش به نمایش گذاشته شد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان، با اشاره اهداف این جشنواره، توضیح داد: مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان دومین جشنواره قالی فاخر

اصفهان میزبان دومین جشنواره قالی فاخر