مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:462023-12-21سياسي

زارعی کوشا، عنوان مردمی ترین استاندار کشور را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مرادعلی بهمنی صبح امروز در دیدار استاندار کردستان با مسوولان و کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه استان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار کرد: در حوزه ارتباطات ریاست جمهوری، کردستان در سال های گذشته و در دولت های فبلی، در انتهای جدول ارزیابی عملکرد قرار داشت اما در این دوره جایگاه اول را کسب کردیم.

وی افزود: یکی از ضعف های ارزیابی عملکرد در سال های گذشته موضوع زیرساخت ها بود که کردستان در این بخش نمره ای کسب نمی کرد.

بهمنی تصریح کرد: با آسیب شناسی، نقاط ضعف برطرف شد و با هم افزایی و تعامل تمامی همکاران، گزارشی تحلیلی از ارزیابی عملکرد استان به ریاست جمهوری ارسال شد و با تغییراتی که صورت گرفت، جایگاه کردستان از رتبه 29 در ارزیابی عملکرد به رتبه اول ارتقا یافت.

به گفته مدیرکل حقوقی، بازرسی، ارتباطات و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان، با اعلام ارزیابی عملکرد ریاست جمهوری، برخی استان ها اعتراض کرده بودند که بنا به دستور وزیر کشور دوباره بازبینی شد و باز هم کردستان این رتبه را کسب کرد.

وی اعلام کرد: کردستان اولین استانی است که میز خدمت الکترونیکی را برپا کرده ایم و اولین استانی هستیم که رضایتمندی از کارکنان الکترونیکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی کوشا، عنوان مردمی ترین استاندار کشور را کسب کرد

زارعی کوشا، عنوان مردمی ترین استاندار کشور را کسب کرد