مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-03سياسي

رسالت خبرنگار جریان انقلاب بیان حقیقت است


دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در استان یزد با بیان این که رسالت خبرنگار جریان انقلاب فراتر از بیان واقعیت یعنی بیان حقایق است، گفت: جریان خبری انقلاب با ترسیم حقیقت برای مخاطب می تواند به عنوان رسانه آرمانی تمدن ساز در پیشبرد گام دوم انقلاب موثر عمل کند.

- حمید حکمت امروز یکشنبه دوازدهم آذرماه در مراسم اختتامیه اولین رویداد جام امید در یزد مهمترین شاخصه جمهوری اسلامی را زدودن استعمار از کشورمان و به ارمغان آوردن استقلال ملی ذکر کرد.

وی با برشمردن تاریخچه فعالیت استعمار در کشورمان، گفت: استعمار در سه مرحله به ایران وارد شد؛ اولین مرحله، دوران شناسایی بود که از اواخر دوره صفویه با ایجاد مراکز شرق شناسی اتفاق افتاد.

حکمت، دومین مرحله را نیز دوره نفوذ مربوط به دوران قاجار خواند و افزود: مستشاران در این دوره با پوشش های مختلف به دربار ورود کرده و اطلاعات جمع آوری شده را به مراکز شرق شناسی گزارش دادند به نحوی که در مرحله سوم شاهد استقرار استعمار و استیلای آن بر کشورمان در دوران پهلوی بودیم.

وی با تاکید بر لزوم متفاوت بودن فعالیت رسانه جریان انقلابی با رسانه جریان غربگرا، عنوان کرد: رسانه در جریان غرب معتقد است که واقعیت را به مخاطب انتقال می‎دهد ولی در عمل به این باور خود نیز صادق نیست و در مقابل تاکید داریم با توجه به این که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت خبرنگار جریان انقلاب بیان حقیقت است

رسالت خبرنگار جریان انقلاب بیان حقیقت است