مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-08سياسي

امام جمعه برازجان: مساجد مورد بی مهری مسوولان و مردم قرار گرفته است


مساجد مورد بی مهری و کم توجهی مسوولان، نخبگان و مردم قرار گرفته و از رونق لازم برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: مسجد مهمترین مکان برای گردهمایی مسلمین است که می بایست علاوه بر عبادات دسته جمعی، کارکردهای اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و تربیتی نیز داشته باشد.

وی افزود: مسجد در طول تاریخ اسلام محل اجتماع و بسیج مردمی برای وصول به همه اهداف مورد نظر جامعه بوده و سابقه درخشانی در حل مشکلات و معضلات داشته است.

مصلح بیان کرد: همین الگو بود که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأثیر خود را گذاشت و مساجد سنگرهای گسترده در سراسر کشور برای حضور مردم در عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی شد، ولی متأسفانه پس از آن سال ها، مساجد مورد بی مهری و کم توجهی مسوولان، نخبگان و مردم قرار گرفته و از رونق لازم برخوردار نیستند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه اقشار مختلف به ویژه جوانان آن طور که شایسته جامعه اسلامی است با مسجد انس و الفت ندارند، عنوان کرد: اقشار مختلف به ویژه جوانان  حضورشان در مسجد کمرنگ و یا بی رنگ است و مسجد که می بایست کانون فعالیت فرهنگی اجتماعی محله های شهر و روستا باشد، اکنون محدود و محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه برازجان: مساجد مورد بی مهری مسوولان و مردم قرار گرفته است

امام جمعه برازجان: مساجد مورد بی مهری مسوولان و مردم قرار گرفته است