مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 02:152023-12-02اقتصادي

مردم ایران به دنبال فیلترشکن با تخفیف!


داده های لایف وب نشان می دهد در دو پلتفرم اینستاگرام و تلگرام بیشترین کالاهایی که به حراج گذاشته شده در دسته بندی «کفش و لباس» بوده است.

نکته جالب در مورد داده های به دست آمده از محصولات و خدمات پرتکرار جمعه سیاه در تلگرام این است که «فیلترشکن» هم به لیست .

- جی پلاس؛ بلک فرایدی یا جمعه سیاه به تقویم نانوشته ایرانی ها را پیدا کرده و امسال نسبت به پنج سال گذشته، هم در تلگرام و هم در اینستاگرام بیشترین میزان محتوا درباره آن تولید و منتشر شده است.

داده های لایف وب نشان می دهد در دو پلتفرم اینستاگرام و تلگرام بیشترین کالاهایی که به حراج گذاشته شده در دسته بندی کفش و لباس بوده است.

نکته جالب در مورد داده های به دست آمده از محصولات و خدمات پرتکرار جمعه سیاه در تلگرام این است که فیلترشکن هم به لیست تخفیف خورده ها اضافه شده و دو درصد از محتوای محصولات و کالاهای پرتکرار در بلک فرایدی به فیلترشکن مربوط می شود.

با توجه به اینکه طبق آمار مجلس، حداقل 64 درصد مردم جامعه از VPN استفاده می کنند و ماهانه دست کم 100 تا 150 هزار تومان برای فیلترشکن هرینه میکنند، تخفیف خوردن VPN می تواند برای کاربران جذاب و مورد نیازشان باشد.

/ زومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران به دنبال فیلترشکن با تخفیف!

مردم ایران به دنبال فیلترشکن با تخفیف!