مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-12سياسي

عمره دانشجویی، همچنان برگزار نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو ، محمد علی ایرانمنش مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعزام داوطلبان عمره استان کرمان از تاریخ 17 دی ماه لغایت دوم اسفند ماه گفت: - مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به آغاز اعزام داوطلبان عمره استان کرمان از تاریخ 17 دی ماه گفت: عمره دانشجویی، همچنان برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو ، محمد علی ایرانمنش مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعزام داوطلبان عمره استان کرمان از تاریخ 17 دی ماه لغایت دوم اسفند ماه گفت: عمره دانشجویی، همچنان برگزار نمی شود و این موضوع در سازمان حج و زیارت در حال پیگیری و ان شاالله در آینده خبرهای خوبی در این خصوص منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 313 نفر زائر از استان کرمان با 18 پرواز به حج عمره اعزام خواهند شد افزود: کلیه پروازهای استان کرمان از طریق فرودگاه کرمان و با هواپیمایی ایران ایر صورت خواهد گرفت.

  وی اظهار داشت : پیش ثبت نام زائران دارای اولویت 1 تا 150 از 21 آذر از طریق سایت این سازمان آغاز می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان پیرامون نحوه استعلام اولویت فیش حج عمره گفت : راه های استعلام فیش عمره، از طریق شماره گیری کد دستوری #64511*4* یا از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمره دانشجویی، همچنان برگزار نمی شود

عمره دانشجویی، همچنان برگزار نمی شود