مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-21فرهنگي

معرفی از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد


آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد پایتخت قصه و قصه گویی ایران با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

- ایسنا/یزد آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد پایتخت قصه و قصه گویی ایران با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

این مراسم امروز پنجشنبه سی ام آذرماه پس از سه روز رقابت میان بیش از 60 قصه گو از کشورهای مختلف جهان عمدتاً از ایران، در سالن دانشکده حضرت رقیه(س) یزد برگزار شد.

در این مراسم برترین های قصه های نیروی انتظامی و غزه در بخش غیر رقابتی و قصه گویان برتر رقابتی در بخش زبان اشاره و قصه های 90 ثانیه ای و دیگر بخشها معرفی شدند.

هیات داوران، برترین های نیروی انتظامی را فرهاد مرادی با قصه معمار و نقاش از کرمانشاه، الهام زارعی زاده با قصه پاسگاه حسن آباد از کردستان و عمران سعدی فر از هرمزگان با اجرای قصه پلیس مهربان حائز لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی فرماندهی انتظامی کشور معرفی کردند.

در بخش غیر رقابتی قصه های غزه نیز فاطمه محمودی از آذربایجان شرقی با قصه نام پاکن ، رقیه دشتی از اردبیل با قصه ریحانه و گلیم بالا ، همچنین موسی کاظم از قم با قصه غزه برتر شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد

معرفی از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد