مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-11سياسي

ارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگرفته از آرای مردمی است، - ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگرفته از آرای مردمی است، گفت: یکی از پدیده هایی که از بعد انقلاب اسلامی به شکل جدی و با همت بسیار مضاعف تا به امروز دنبال شده، انتخابات است.

محمد جلایی، عصر امروز دوشنبه، 20 آذرماه در نشست اختصاصی فرمانداران شهرستان های استان گیلان که با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پدیده هایی که از بعد انقلاب اسلامی به شکل جدی و با همت بسیار مضاعف تا به امروز دنبال شده، انتخابات است.

وی افزود: بعید می دانم کشوری بر روی این کره خاکی باشد که 8 سال جنگ ویرانگر بر او تحمیل شده باشد اما در آن سال ها بیش از 8 انتخابات بزرگ ملی برگزار کرده باشد.

جلایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی انتخابات را تعطیل نکرد و زمانی را که برای برگزاری انتخابات اعلام کرد، به تعویق نینداخت و این نشان از اهمیت راهبردی این بخش از نظام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی است

ارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی است