مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-27بين الملل

قانونگذار آمریکایی: تایید بسته حمایتی از اوکراین بعید است تا پایان 2023 انجام شود


رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره گفته که تایید بسته کمک به اوکراین بعید است تا پیش از پایان سال جاری میلادی انجام شود.

- رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره گفته که تایید بسته کمک به اوکراین بعید است تا پیش از پایان سال جاری میلادی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، مایک ترنر رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره گفت: فکر می کنم که انجام و تایید بسته کمک به اوکراین تا پایان سال جاری میلادی اقدامی دشوار باشد.

وی در مصاحبه ای با شبکه خبری ان.

بی.

سی گفت: سیاستگذاری کاخ سفید در حال حاضر بر روی مرز جنوبی ایالات متحده معطوف است.

کنگره می خواهد که قوانین تغییر وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که مرز به حالت قبلی خود باز می گردد و امنیت مرز جنوبی را تضمین می کند.

بلومبرگ اخیرا از قول قانونگذاران آمریکایی گزارش کرده بود که اوکراین شاید کمک جدید از سوی واشنگتن را تا میانه دسامبر 2023 یا حتی بعدتر از آن دریافت نکند.

این آژانس خبری همچنین اعلام کرد، با توجه به اینکه جنگ در اوکراین به بن بست خورده، حمایت از این کشور نیز با اختلالاتی روبرو شده است.

کاخ سفید ماه گذشته میلادی درخواست کمک مالی تکمیلی امنیت ملی به ارزش 106 میلیارد دلار را پیشنهاد کرده بود که شامل کمک مالی برای رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی: تایید بسته حمایتی از اوکراین بعید است تا پایان 2023 انجام شود

قانونگذار آمریکایی: تایید بسته حمایتی از اوکراین بعید است تا پایان 2023 انجام شود