مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-06پزشكي

ایرانی ها 3 برابر مردم دنیا نمک می خورند


معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه باید نمکدان را از سفره های خود حذف کنیم،گفت: میزان مصرف نمک ایرانی ها 2 تا 3 برابر مردم جهان است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین فرشیدی،معاون بهداشت وزیر بهداشت امروز 14 آذر در مراسم روز جهانی داوطلب بیان داشت:اکنون بیش از 6 میلیون داوطلب سلامت،سفیران سلامت و افراد مرتبط با سلامت در کشور فعالیت می کنند.

وی با اشاره به تلاش خوب داوطلبان در دوران کرونا،گفت:آنچه در روستاها از ارتباط جامعه با مراکز درمانی و بهداشتی دست پیدا کردیم در شهرها دست نیافتنی بود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ملی کنترل فشارخون و دیابت ،تصریح کرد:متاسفانه مصرف غذا، کم تحرکی باعث روند روبه رشد بیماری های غیر واگیر شده است.

فرشیدی با تاکید بر ضرورت افزایش سواد سلامت در کشور،ابراز کرد:رابطان سلامت می توانند این نقیصه را رفع کنند و اکنون به طور رسمی 400 هزار نفر داوطلب سلامت در کشور دادیم.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه ایران،افزود:در برخی امکانات و داروهای مربوط به برخی بیماری ها با مشکل روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 9 میلیون نفر در پویش دیابت و فشار خون مورد کنترل قرار گرفته اند،بیان داشت:یک میلیون و 700 هزار نفر از این تعداد از پرفشارخونی برخوردار هستند؛ضمن اینکه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها 3 برابر مردم دنیا نمک می خورند

ایرانی ها 3 برابر مردم دنیا نمک می خورند