مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 06:552023-12-21ورزشي

مذاکره آلمریا با تراکتور برای بردن پاکو خمز


آلمریا بامداد امروز در جدالی نفس گیر در زمین بارسلونا، به سختی و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا همچنان در قعر جدول لالیگا بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ حالا زمزمه ها برای تغییرات در کادرفنی این تیم در تعطیلات نیم فصل جدی شده و یکی از گزینه های اصلی، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور است که چند هفته اخیر تیم تبریزی را احیا کرده و در رده های بالای لیگ دوباره مدعی شد.

سایت El Gol اسپانیا درباره شرایط تیم فوتبال آلمریا که در قعر جدول 20 تیمی لالیگا روزگار می گذراند، مطلبی با تیتر پاکو خمس؛ ناجی آلمریا برای نجات از سقوط منتشر کرد و نوشت: مدیریت باشگاه آلمریا بر این باور است که راه حل خروج تیم فوتبال این باشگاه از شرایط فعلی، تغییر سرمربی خواهد بود.

آلمریا روز یکشنبه میزبان تیم مایورکا بود و به امید پیروزی وارد زمین شد، اما این بازی به تساوی انجامید و شرایطی ایجاد شد که نام پاکو خمس در دستور کار سفید و قرمزپوشان قرار گرفت.

آلمریا تاکنون تنها پنج امتیاز از 51 امتیاز ممکن را در لالیگا به دست آورده و به نظر می رسد اعتماد ترکی الشیخ مالک این باشگاه به گایزکا گاریتانو (سرمربی آلمریا) به پایان رسیده است.

مالک باشگاه آلمریا از مدیر ورزشی خود درخواست کرده است تا مذاکره با سرمربی سابق رایووایکانو (خمس) را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره آلمریا با تراکتور برای بردن پاکو خمز

مذاکره آلمریا با تراکتور برای بردن پاکو خمز