مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-14سياسي

تحویل بالگرد اورژانس مازندران با حضور استاندار


استاندار مازندران در حاشیه تحویل بالگرد اورژانس مازندران از شرکت (پنها) پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران، اعلام کرد: بالگرد تحویل گرفته شده از نظر فنی و ساختاری در حد صفر است و از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران در حاشیه تحویل بالگرد اورژانس مازندران از شرکت (پنها) پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران، اعلام کرد: بالگرد تحویل گرفته شده از نظر فنی و ساختاری در حد صفر است و از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار است.

‎ سیدمحمود حسینی پور، امروز 23 آذر در حاشیه تحویل بالگرد اورژانس مازندران ضمن تسلیت ایام فاطمیه محضر مردم مازندران، گفت: امروز خدای بزرگ را شاکریم که به برکت این ایام، بالگردی در حد صفر برای ارائه خدمات به مردم عزیزمان تحویل گرفتیم.

وی با بیان اینکه اورژانس مازندران یکی از اورژانس های فعال کشور است که در مسیر کریدور شمال جنوب، و شرق و غرب قرار دارد، افزود: به واسطه پهناور بودن استان و سانحه دو سال قبل، بالگرد اورژانس مازندران از بین رفت و ما از بدو ورود به مازندران به این موضوع ورود کردیم و پیگیر عدم وجود بالگرد اورژانس برای استان بودیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده با شرکت پنها و شرکت بیمه گر نهایتا شرکت پنها وارد عمل شد و امروز بالگردی از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بالگرد اورژانس مازندران با حضور استاندار

تحویل بالگرد اورژانس مازندران با حضور استاندار