مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-29اجتماعي

افزایش تقاضای دهه هشتادی ها برای راهیان نور و اردوهای جهادی


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: با حجم گسترده تقاضای دانش آموزان دهه هشتادی جهت اعزام به راهیان نور مواجه هستیم تا جایی که این استقبال برای ما غیر منتظره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم پیله رام مسؤول بسیج دانش آموزی هرمزگان امروز افزود.

حجم تقاضا ها تا جایی است که حتی از دورترین نقاط محروم استان مانند شهرستان های بشاگرد جاسک و جزایر ابوموسی کیش و قشم درخواست هایی جهت اعزام این دانش آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس شاهد هستیم.

وی در ادامه افزود یکی از نکات قابل توجه دیگر این اردو ها استقبال گسترده دانش آموزان اهل سنت استان از شهرستانهای بستک، خمیر، قشم و بندر لنگه جهت اعزام و حضور آنها در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.

وی ادامه داد با توجه به شرایط و محدودیت زمان ما نمی توانیم به همه تقاضاها پاسخ مثبت دهیم اما سعی میکنیم تا آنجایی که می توانیم آرزوی های این دانش آموزان عزیز رو برآورده بکنیم.

همچنین پیله رام در پایان افزود: این استقبال گسترده دانش آموزان از اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی نشانه شکست توطئه دشمنان و به هدر رفتن سرمایه های کلان آنها در زمینه جوانان غیور و عزیز ایران اسلامی است و دشمن بداند دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای دهه هشتادی ها برای راهیان نور و اردوهای جهادی

افزایش تقاضای دهه هشتادی ها برای راهیان نور و اردوهای جهادی