مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-12سياسي

تحرکات پشت پرده در کنگره برای جلوگیری از استیضاح بایدن


شبکه فاکس نیوز در گزارشی با اشاره به آمادگی قانونگذاران جمهوری خواه کنگره آمریکا برای استیضاح جو بایدن، رییس جمهوری این کشور به اتهام فساد مالی، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: از این رسانه وابسته به وزارت دفاع (پنتاگون)، جیمی راسکین، عضو کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش برای خنثی کردن تحقیقات استیضاح بایدن، با قانونگذاران جمهوری خواه دیدار کرد.

دیدارهایی که قبل از برگزاری جلسه نمایندگان برای بررسی قطعنامه ای به منظور رسمی کردن چارچوب تحقیقات استیضاح از رییس جمهوری، انجام شد.

براساس این گزارش: راسکین در تلاش برای مقابله با استدلال های جمهوری خواهان، مراحل تحقیقاتی و شواهد جمع آوری شده در طول تحقیقات، با اعضای راست گرا تا میانه روی کنگره ملاقات کرده است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد به منابعی دست یافته است که نشان می دهند دموکرات های ناظر بر مجلس، برنامه ای تنظیم کرده اند تا بتوانند دموکرات ها و جمهوری خواهان بیشتری را برای خنثی کردن تحقیقات استیضاح با خود همراه کنند.

این گزارش بطور نمونه به موضوع دفاع یکی از منابع خود از اخراج ویکتور شوکین، دادستان اوکراینی خبر داد و افزود: جو بایدن، در زمان معاونت ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرده بود که با موفقیت اوکراین را برای اخراج شوکین تحت فشار قرار داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات پشت پرده در کنگره برای جلوگیری از استیضاح بایدن

تحرکات پشت پرده در کنگره برای جلوگیری از استیضاح بایدن