مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-07سياسي

انتخاب مدیرکل مالیاتی سمنان به عنوان پژوهشگر برتر استان


علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش و روز دانشجو گفت: امروز توسعه و پیشرفت کشور بدون انجام اقدامات پژوهشی، نوآوری و خلاقیت میسر نیست و از این رو، لازم است تا دانشجویان، اساتید و محققان استان، طرح ها و برنامه های نوین خود را در جهت پیشرفت استان ارائه دهند.

 استاندار سمنان با بیان اینکه ارتباط نخبگان و پژوهشگران باید با کتابخانه ها، پارک های اقتصاد دیجیتال و شرکت های دانش بنیان افرایش یابد، افزود: استان سمنان در حال حاضر با 2 چالش کمبود آب و جمعیت مواجه بوده و لازم است تا پژوهشگران استان، طرح ها و ایده های خود را در جهت برون رفت از این چالشها ارائه دهند.

هاشمی تصریح کرد: خروجی و نتیجه اقدامات پژوهشی باید برای مردم مشخص و آشکار شود و جامعه نیز با انجام کارهای پژوهشی از حالت رکود و سکون خارج خواهد شد.

وی اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری نیز حمایت از پژوهشگران و نخبگان است و ایشان اعتماد، شجاعت، نوآوری را علاج پیشرفت هر جامعه ای دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مدیرکل مالیاتی سمنان به عنوان پژوهشگر برتر استان

انتخاب مدیرکل مالیاتی سمنان به عنوان پژوهشگر برتر استان