مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-13اجتماعي

جاده های شمال زیر بار ترافیک رفت


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی 6 روزه در جاده های شمال، گفت: محور کندوان در صورت افزایش حجم ترافیک یک طرفه می شود.

- یدالله جهان تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد عادی و روان در جاده های شمال جریان دارد ولی معمولا باتوجه به پایان هفته انتظار داریم طی ساعات پیش رو شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های استان باشیم.

وی افزود: باتوجه به هشدارها هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف لازم است مردم و مسافران از سفرهای غیرضروری در جاده ها پرهیز کنند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز در جاده های شمال آغاز شد، گفت: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان تاب اضافه کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی را از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین روز پنج شنبه 23 آذرماه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه 24، شنبه 25 و یک شنبه 26 آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: همچنین روزهای پنج شنبه 23، جمعه 24و یک شنبه 26 آذرماه اعمال محدودیت های یک طرفه به صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شمال زیر بار ترافیک رفت

جاده های شمال زیر بار ترافیک رفت