مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-27اجتماعي

فعالیت 19 آزمایشگاه تخصصی آب وفاضلاب در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تعداد 19 آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب استان، سنجش سلامت و کیفیت آب در 24 شهر و 712 روستای تحت پوشش استان را به عهده دارند.

- رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: در حال حاضر تعداد 19 آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب استان، سنجش سلامت و کیفیت آب در 24 شهر و 712 روستای تحت پوشش استان را به عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت آزمایش ها جهت اطمینان از سلامت آب آشامیدنی مردم گفت: از ابتدای سال تاکنون 21 هزار آزمایش کلرسنجی در مناطق شهری و 252 هزار نیز در روستاهای استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: خوشبختانه مطلوبیت کلر آزاد باقیمانده آب آشامیدنی در مناطق شهری و در مناطق روستایی استان در وضعیت خوب و عالی می باشد.

نعیمی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، تعداد 3 هزار و 840 آزمون میکروبی کیفیت آب و فاضلاب، 2 هزار و 260 آزمون فیزیکی و شیمیایی (شامل24 پارامتر) انجام شده که همگی بیانگر سلامت آب آشامیدنی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت آب، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 19 آزمایشگاه تخصصی آب وفاضلاب در خراسان شمالی

فعالیت 19 آزمایشگاه تخصصی آب وفاضلاب در خراسان شمالی