مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-20اقتصادي

احداث کارخانه قند با ظرفیت فرآوری 500 هزار تن چغندرقند


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از احداث واحد فرآوری چغندرقند در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این واحد فرآوری با ظرفیت فرآوری سالانه 400 تا 500 هزار تن محصول طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن محمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنایع تبدیلی در همدان با اشاره به فرآوری چغندرقند در استان اظهار کرد: چغندرقند طبق برنامه کشت و برداشت می شود به طوری که سالیان متمادی این محصول قراردادی تولید شده است.

  وی با بیان اینکه واحدهای فرآوری چغندرقند در کشور میزان مشخصی ظرفیت جذب و تولید دارند افزود: از همین رو تولید این محصول قراردادی و بر اساس نیاز واحدهای فرآوری انجام می شود.

  مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی همدان یادآور شد: کارخانه قند روستای حسین آباد در شهرستان بهار چغندرقند فعال و محصول استان را فرآوری می کند اگرچه کارخانه فرآوری دیگری در نهاوند در حال احداث است.

  وی در ادامه ظرفیت فرآوری کارخانه قند نهاوند با پیشرفت فیزیکی 15 درصد را سالانه 400 تا 500 هزار تن محصول دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری این پروژه یک هزار و 500 میلیارد تومان است که با جذب سرمایه گذاران جدید و اختصاص تسهیلات تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه قند با ظرفیت فرآوری 500 هزار تن چغندرقند

احداث کارخانه قند با ظرفیت فرآوری 500 هزار تن چغندرقند