مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-06اقتصادي

معرفی 19 هزار متقاضی مسکن به بانک های خراسان جنوبی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: 19 هزار نفر به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، میر محمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز در بیست و هفتمین جلسه شورای مسکن استان اظهارداشت: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان 36 هزار و 538 نفر واجدشرایط هستند که تاکنون 30 هزار و 400 واحد زمین تامین و برای حدود 15 هزار واحد توسط شهرداری ها پروانه صادر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 2 هزار و 166 متقاضی طرح حمایت از جوانی جمعیت در استان زمین تامین شده است افزود: در حوزه تسهیلات خود مالکی نیز تاکنون 2هزار و 373 نفر به بانک ها معرفی شده اند که بانک ها در این زمینه  عملکرد 46 درصدی دارند.

وی ادامه داد:درحوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن تاکنون 22هزار نفر ثبت نام کرده اند که 19 هزار نفر به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: در سطح استان آماده سازی 40 سایت نهضت ملی مسکن دارای پیمانکار است که در 8 سایت به صورت کامل گاز رسانی انجام و در 20 سایت در حال اجرای شبکه گاز است.

دبیر شورای مسکن خراسان جنوبی تصریح کرد:در سایت 27 هکتاری و سایت زعفرانیه نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند دستگاهای خدمات رسان شامل آب ،برق ،گاز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 19 هزار متقاضی مسکن به بانک های خراسان جنوبی

معرفی 19 هزار متقاضی مسکن به بانک های خراسان جنوبی