مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-18حوادث

انهدام 2 باند سرقت مسلحانه در تهران/ گوشی دزدی با تهدید سلاح


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران تلفن همراه عابران پیاده و انهدام باند سارقان مسلح در پوشش خرید ملک خبرداد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران تلفن همراه عابران پیاده و انهدام باند سارقان مسلح در پوشش خرید ملک خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی با حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تشریح دو مورد از ماموریت های کارآگاهان پلیس آگاهی در روزهای اخیر پرداخت و گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ چندی پیش از فعالیت چند سارق که اقدام به زورگیری تلفن همراه شهروندان با تهدید سلاح کرده بودند، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی، سرنخ هایی از این سارقان را به دست آوردند، گفت: یکی از اعضای این باند سرقت فردی بود که پیش از این 12 بار به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.

این فرد در مستندات پلیس نیز به عنوان فردی شناخته شد که با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری و گرفتن تلفن همراه مردم کرده بود.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه با استفاده از سرنخ های موجود، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند سرقت مسلحانه در تهران/ گوشی دزدی با تهدید سلاح

انهدام 2 باند سرقت مسلحانه در تهران/ گوشی دزدی با تهدید سلاح