مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:002023-11-30سياسي

پدر شهیدان فرهاد آسمانی شد


پدر شهیدان رضا و لیلا فرهاد و همسر شهیده گوهر دیااحمد شاه آبادی و فرزند شهیده ساره فرهاد آسمانی شد و به خانواده شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، پدر شهیدان رضا و لیلا فرهاد و همسر شهیده گوهر دیااحمد شاه آبادی و فرزند شهیده ساره فرهاد آسمانی شد و به خانواده شهیدش پیوست.

زنده یاد کاظم فرهاد پدر شهیدان رضا و لیلا فرهاد و همسر شهیده گوهر دیااحمد شاه آبادی و فرزند شهیده ساره فرهاد که از سال 1360 داغ جمع زیادی از خانواده خود را دیده بود پس از 42 سال به وصال آنها نائل آمد و در بهشت به شهیدانش ملحق شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده یاد کاظم فرهاد پدر شهیدان رضا و لیلا فرهاد و همسر شهیده گوهر دیااحمد شاه آبادی و فرزند شهیده ساره فرهاد از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات را مسئلت کرد.

شهیدان رضا و لیلا فرهاد، شهیده گوهر دیااحمد شاه آبادی و شهیده ساره فرهاد در حمله موشکی رژیم بعث عراق به پایتخت مقاومت ایران در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1360 در دزفول به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان فرهاد آسمانی شد

پدر شهیدان فرهاد آسمانی شد