مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-03اجتماعي

51 هزار نهال در مناطق صنعتی تیران و کرون کاشته می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تیران و کرون گفت: امسال 51 هزار اصله نهال در مناطق صنعتی این شهرستان برای پیشگیری از آلایندگی و تولید هوای پاک کاشته می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تیران و کرون گفت: امسال 51 هزار اصله نهال در مناطق صنعتی این شهرستان برای پیشگیری از آلایندگی و تولید هوای پاک کاشته می شود.

مصطفی یزدانی در گفت وگو با ایسنا به کاشت نهال در مناطق صنعتی اشاره و اظهار کرد: 51 هزار اصله نهال به منظور بهینه سازی هوا و کاهش کربن تولیدی مراکز صنعتی هم زمان با سراسر کشور در تیران و کرون کاشته می شود.

وی افزود: در حال حاضر سه هزار اصله آن در محدوده شهرک صنعتی تیران کاشته شده و مابقی آن در دیگر شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین بخش های شهری غرس خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تیران و کرون با بیان اینکه تیران و کرون سه شهرک و یک ناحیه صنعتی دارد، تصریح کرد: حفظ سلامت هوای این شهرستان لازم بوده و علاوه بر نظارت های زیست محیطی، کاشت درخت برای کیفیت بخشی به هوا ضروری است.

یزدانی اضافه کرد: کاشت درخت بر اساس برنامه مشخص پیش می رود که امسال 51 هزار اصله آن و طی سه سال آینده نیز این جریان به جز هفته درختکاری با عدد مشخص اصله نهال ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 هزار نهال در مناطق صنعتی تیران و کرون کاشته می شود

51 هزار نهال در مناطق صنعتی تیران و کرون کاشته می شود