مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-24پزشكي

74 تیم پزشکی در هفته بسیج به بیماران مناطق محروم خدمت ارائه می کنند


رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج 74 تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان حضور یافته و خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، افشین آریایی اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج 74 تیم بسیج جامعه پزشکی به 9 هزار و 451 نفر از مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه میکنند.

  وی ادامه داد: این تعداد تیم بسیج جامعه پزشکی که متشکل از 150 پزشک عمومی، 376 پزشک متخصص، 33 پزشک فوق تخصص، 128 نفر دندانپزشک و جراح دندانپزشک، 530 نفرتیم پرستاری، اتاق عمل، مامایی و گروه هایی بسیجی بودند در دو شیفت صبح و عصر در مناطق محروم مشغول فعالیت هستند.

  آریایی تصریح کرد: همچنین بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان دارو از طرف سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به بیماران تحویل داده شده است.

  وی اظهار کرد: در بیمارستان بین المللی میرجاوه علاوه بر رایگان بودن ویزیت متخصصان نیز پنج عمل جراحی به صورت رایگان انجام شد.

  رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: روند ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم در طول هفته بسیج تداوم دارد و مردم می توانند از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 تیم پزشکی در هفته بسیج به بیماران مناطق محروم خدمت ارائه می کنند

74 تیم پزشکی در هفته بسیج به بیماران مناطق محروم خدمت ارائه می کنند