مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-26اقتصادي

قیمت جدید مرغ در اولین روزهای آذر 1402


وضعیت بازار گوشت مرغ نشان می دهد که امروز یکشنبه قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برحسب کیفیت در بازار بین 78 تا 85 هزار تومان است و البته نرخ هایی بیش از این اجحاف به مصرف کنندگان است.

- با توجه به تداوم جوجه ریزی طی ماه های اخیر به میزان 135 میلیون قطعه، نه تنها گوشت مرغ مورد نیاز کشور تأمین است و کمبودی در این زمینه نداریم بلکه قیمت این محصول در بازار نیز تنظیم شده است، به طوری که به نظر می رسد طی روزهای آینده قیمت مرغ به ثبات برسد.

به نوشته روزنام ایران؛ وضعیت بازار گوشت مرغ نشان می دهد که امروز یکشنبه قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برحسب کیفیت در بازار بین 78 تا 85 هزار تومان است و البته نرخ هایی بیش از این اجحاف به مصرف کنندگان است.

حسین فاطمی، عضو کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به طور میانگین بین 55 تا 61 هزارتومان است بنابراین لاشه هر کیلوگرم مرغ با افت لاشه بین 72 تا 78 هزارتومان باید در بازار به فروش برسد.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت تولید 3.

5 تا 4 میلیون تن گوشت مرغ را دارد افزود: پیش از آزادسازی ها تولید مرغ در کشور به 3 میلیون تن در سال رسیده بود اما اکنون این میزان به 2 میلیون و 500 هزار تن در سال رسیده است اما این به معنای کمبود نیست بلکه شرایط فعلی تولید مرغ مورد نیاز کشور را تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید مرغ در اولین روزهای آذر 1402

قیمت جدید مرغ در اولین روزهای آذر 1402