مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-14سياسي

سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین راه اندازی شد


سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش های مردمی شهرداری در راستای هوشمندسازی بازرسی خبر داد.

- ایسنا/قزوین سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش های مردمی شهرداری در راستای هوشمندسازی بازرسی خبر داد.

محمد ربیعی درخصوص راه اندازی سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین، اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمت رسان در پیشانی ارتباط با مردم قرار دارد و در این بین ممکن است با اختلافاتی موجبات نارضایتی ارباب رجوع از نحوه عملکرد کارکنان رخ دهد.

وی ادامه داد: سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت بازرسی شهرداری قزوین در جهت حفظ حقوق شهروندی ایجاد شده و شهروندان می توانند در صورتی که از عملکرد نادرست هریک از معاونت ها، مناطق، سازمان ها، ادارات و واحدهای شهرداری شکایت داشته و یا نسبت به نقض قوانین و مقررات مربوطه اعتراض دارند از طریق سامانه شکایات مردمی پیگیری کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بازرسی شهرداری قزوین، این مسئول بیان کرد: این سامانه در بستر برنامه کاربردی قزوین من و در بخش ارتباطات و نظر سنجی به آدرس http://my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین راه اندازی شد

سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین راه اندازی شد