مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-03سياسي

ضرورت رفع مشکل برق شهرک های صنعتی اقلید


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بر رفع مشکلات تأمین برق شهرک های صنعتی اقلید تاکید کرد و گفت: در زمینه تامین برق تعدادی از شهرک های صنعتی فارس در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری موارد مهمی به تصویب رسیده است که تأمین برق شهرک های صنعتی اقلید نیز با این مصوبه انجام خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بر رفع مشکلات تأمین برق شهرک های صنعتی اقلید تاکید کرد و گفت: در زمینه تامین برق تعدادی از شهرک های صنعتی فارس در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری موارد مهمی به تصویب رسیده است که تأمین برق شهرک های صنعتی اقلید نیز با این مصوبه انجام خواهد شد.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 12 آذرماه در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی اقلید که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: بر اساس قانون تأمین برق تا ورودی شهرک های صنعتی بر عهده وزارت نیرو و شرکت توانیر است.

وی تصریح کرد: در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور وزارت نیرو مکلف به تأمین برق شهرک های صنعتی شده است که با اجرای این مصوبات تحول مناسبی در زمینه تأمین برق شهرک های صنعتی ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک های صنعتی اقلید 2، خنجشت، سده و تیمارجان در شهرستان اقلید با مشکل تامین برق روبه رو است، اظهار امیدواری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکل برق شهرک های صنعتی اقلید

ضرورت رفع مشکل برق شهرک های صنعتی اقلید